حرف اول


حرف اول

سلاااااااام

من بهار هستم

اینجا قراره کلی کتاب و فیلم بهتون معرفی کنم

از صادق هدایت بگیر تاااا ارنست همینگو

بهتون قول میدم این وب با بقیه وب هایی

که تا حالا دیدین فرق کنه

برای هر رده سنی کتاب معرفی میکنم ولی

بیشتر کتاب برای نوجوونا میذارم

و میخوام بهتون ثابت کنم کتاب خوندن

کسل کننده نیست اگه

بتونیم کتابی باب میلمون پیدا کنیم

اگه یه جای وب ایراد داشت لطفا بهم خبر بدین

اگه یه کتاب خوب سراغ دارین بگین تا توی وب معرفی کنم

تا بقیه هم با اون کتاب آشنا بشن

با تبادل لینک موافقم

امیدوارم از مطالب لذت ببرید

منتظر نظراتتمون هستم

لطفا حمایتم کنید



نظرات شما عزیزان:

یلدا
ساعت14:29---17 مرداد 1397
سلام عزیزم .وبت حرف نداره
موفق باشی .
میخوام بگم یه کتاب هس یعنی محشره
به اسم ..راز..پیشنهاد می کنم


f.f
ساعت21:11---16 تير 1397
چ با نمکه اینجو

میسیز کپی گر
ساعت17:17---14 تير 1397
عشقم وبت عااااالیه

بیتا
ساعت17:13---14 تير 1397
قاااااالب جدید عااااالیه

بیتا
ساعت17:12---14 تير 1397
ممنون که کامنت گذاشتی عزیزم

کویر
ساعت3:06---13 تير 1397
سلام وب خوبی داری...فقط..
پاسخ:?


یاسر
ساعت22:57---8 تير 1397


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





بهــــآر|